FAQs

Ik heb een product op het oog van merk X, dat niet op de webshop staat of beschikbaar is in de winkel. Kan ik dit product dan bij jullie bestellen?

Zeker en vast! Bij Studio Stuff maken we een selectie van goederen die we vinden passen bij onze huisstijl. Maar heb je bij één van onze merken iets op het oog, laat het ons dan zeker weten via info@studiostuff.be. Vermeldt daarin welk product jij zou willen bestellen en we bekijken de mogelijkheden.

Hoe lang duurt het voordat de producten die ik besteld heb, worden verzonden?

Na ontvangst van de betaling, verzenden wij de aangekochte producten binnen de 1-3 werkdagen. Bij uitzonderlijke omstandigheden kan dit langer duren, maar dan verwittigen wij de klant asap.

Producten op bestelling (zoals groter meubilair) zijn afhankelijk van de levertermijnen van het merk van dat bestelde product. Reken voor meubilair toch op een paar weken.

Voor onze renovatie zouden we graag een samenwerking met Studio Stuff aangaan, maar we zouden graag het kostenplaatje van jouw expertise weten. Is het mogelijk om een offerte op te maken?

Het aantal uren werk dat wordt gestoken in het uittekenen van projecten, de projectopvolging en andere adviezen, is zeer moeilijk om in te schatten. Wij maken dan ook geen offertes op. Wel kunnen we een soort kostenraming opmaken van hoeveel uren werk we ongeveer denken te werken aan jouw project. Dit doen we echter enkel wanneer we overtuigd zijn dat onze inschatting niet veraf van het eindbedrag zal zitten. Bij grotere projecten is dit niet mogelijk.

Heb je graag meer info over onze tarieven? Stuur dan een mailtje naar info@studiostuff.be met al jouw vragen. Wij zijn heel transparant over onze prijzen.